Amatörfilm trailer!

Amatörfilm trailer!
Här kommer trailerna till vår amatörfilm http://rapidshare.de/files/15645675/Trailer_0001.wmv.html

Kommentera gärna efteråt, men kom ihåg att vi är amatörer... därför behöver ni inte vara oserösa och klaga eller skriva andra förolämpande saker...

däremot är tips och idéer mycket välkommna!! ;)

PS. för er som inte förstår hur man får hem filmen.... scrolla ner och tryck på free... sen får man vänta ca 50 sek (ni ser hur tiden tickar) och sedan skriver ni i de tre tecknena i fönstret och trycker på download ;)

Amatörfilm trailer!
varför låta manniskor trycka ner er? gör det ni tycker och skit i vad andra tycker

trevlig film

mer film åt folket

Amatörfilm trailer!
varför låta manniskor trycka ner er? gör det ni tycker och skit i vad andra tycker

trevlig film

mer film åt folket

Amatörfilm trailer!
jadu .. ska jag vara ärlig så .. vet jag inte riktigt. "därför behöver ni inte vara oserösa och klaga eller skriva andra förolämpande saker" så då gör jag inte det då.

nej men första grejen där i början när 2 pers går upp en bit å sedan åker ner i sina egna fotspår, bara en fråga, vad har ni tänkt med det ? ni kunde ha tänkt på att åka ner någon annanstans och gå upp lite längre ..

sen kan ni tänka på att inte få med kameramannens stavar i bild.. och om man ska åka på träd kan det vara bra att ha mer som en qp under, annars kör man rakt in i trädet istället.

Amatörfilm trailer!
"thom8" förstår att du är lite skeptsísk till vår film... å jag håller med, vi är inga världstjärnor direkt, men vi har kul ;) tack för tipsen iaf....

Snödjup

Tillbaka
Topp