Amerikanska sidor?

lysero3

Ny medlem
Amerikanska sidor?
Tjenare! Ska till vintern uppgradera min utrustning lite granna, och letar nu efter både goggles o hjälm. Vet iofs redan ganska ungefär vad jag är ute efter, nämligen en POC Receptor Bug och Oakley Crowbar eller Splice. Det jag undrar är om det är billigare att beställa från USA (jag fixar gratis frakt, så det behöver ni itne räkna in) än ifrån Sverige.

Sen skulle jag gärna ta emot lite länkar till några amerikanska sidor där man kan kolla runt lite!

Tack på förhand!

Amerikanska sidor?
Dollarn är ju låg nu så du sparar nog en del genom att handla från USA. Problemet är dock
att amerkanska hemsidor inte har några rättigheter att sälja oakley till Sverige. De ska gå genom oakleys
svenska återförsäljare. Om POC har samma sak vet jag inte.
Bör också tillägga att jag inte är helt 100% på detta men har för mig att det är så.

Men en länk.

www.backcountry.com.
http://www.christysports.com/

Handlat därifrån själv. Väldigt bra sidor. Snabb leverans!

Amerikanska sidor?
Jo men jag beställer varorna till en adress i USA, ett kontor min käre far ofta besöker. Han ska dit i december, och då tänkte vi att grejerna kunde ligga å vänta där, så tar han med sig det hem efter sin lilla resa!-> "Gratis" frakt.

Edit: Btw, tack för länkarna :D
Edit#2: Ohja, billigare blir det! Tack vare en lite rea på Crowbar goggles så går det hela på (med hjälmen och goggles) ca 1850, kanske tillkommer en frakt på 10$ ungefär. Det är bra mkt billigare än här i Sverige, där bara gogglesen skulle kosta 1600kr :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp