Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Amplid?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 390109" data-attributes="member: 12630"><p>Är det någon som testat Amplid Infrablack eller Teddy Driver? Skulle vilja veta mer om dessa innan jag gör mig besväret att åka långt för att testa. Vore gött om någon som kört en hel del annat kan jämföra lite med andra lagg av samma typ. Vill ha nåt som funkar bra för stora berg och hög fart men ändå känns rolig och lättkörd/lekfull istället för styva macho-spett. Är för gammal för sånt nu och har alldeles för ont i knäna...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 390109, member: 12630"] Är det någon som testat Amplid Infrablack eller Teddy Driver? Skulle vilja veta mer om dessa innan jag gör mig besväret att åka långt för att testa. Vore gött om någon som kört en hel del annat kan jämföra lite med andra lagg av samma typ. Vill ha nåt som funkar bra för stora berg och hög fart men ändå känns rolig och lättkörd/lekfull istället för styva macho-spett. Är för gammal för sånt nu och har alldeles för ont i knäna... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Amplid?
Tillbaka
Topp