analog southbank.

pontus-k2

Ny medlem
analog southbank.
tja

ja ska köpa en analog southbank jacka, ja tvekar om jag ska köpa den i "L" eller "M" för dem är rätt långa även i mindre storlekar, (jag är 175cm lång).

jag vill ha en hyfsat lång jacka men inte så det ser konstigt ut och jag vill inte att den ska vara allt för bred och pösig.

skulle ni rekomendera den i L eller M för min längd och hur jag vill ha jackan?

länk till jackan= http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=40637&g=m&m=c&lbid=617&lcid=12|251

analog southbank.
jag funderar bara över om den blir för lång, med tanke på att jag är 175 och den är 86cm lång i L. jag ahr en cashflow t-shirt som är storleken XXXL och den är 85cm lång och går typ ner till knäna och analog jackan i L är 86cm. :P

analog southbank.
pontus-k2 sa:
jag funderar bara över om den blir för lång, med tanke på att jag är 175 och den är 86cm lång i L. jag ahr en cashflow t-shirt som är storleken XXXL och den är 85cm lång och går typ ner till knäna och analog jackan i L är 86cm. :P
du får ju tänka på att t-shirten blir längre eftersom (jag antar att) den är ett par dec. för stor i axlarna, köp L. Tror inte att den kommer bli för bred eftersom att modellen ser ut att vara lite mer "parkasaktig" alltså typ långsmal.

Senast ändrad:
analog southbank.
jusste, jag kom på också att jag mailade junkyard å frågade om jag skulle köpa M eller L osv, å dom sa typ att dem va på gränsfall om dom skulle passa..

analog southbank.
ifall du inte vill ha den för lång så ska du nog inte ta L, M var ju över 80cm och min oakley jacka i L är 78cm, den sitter helt perfekt, inte superbaggy men den är absolut inte för liten. Jag är 177.

analog southbank.
ja det är ju sant, men då är den ju mkt mer slim osv i M så ja kanske inte kan få plats med en tröja osv under när jag kör där det är 25 minus och liknande. det skiljer ju iof bara 2 cm på längden mellan M och L. :)

Tillbaka
Topp