Jonas_Bjork
Ny medlem
andermatt 07/08
vi är två killar som funderar på att åka iväg till andermatt i vinter en till två månader. jag undrar om det är några fler som är på väg dit under den kommande säsongen? En fråga jag har är när det är som bäst snö förhållander är det i början av januari eller?
MvH jonas
MvH jonas