Skalander Medlem 2007-12-06 Andreas Håtveit Jacka? #1 Är det nån som vet vilket märke det är på den färgglada jackan som håtveit har på Freeride TV? PZ
bois Medlem 2007-12-06 Andreas Håtveit Jacka? #5 http://caliroots.com/system/search/product_vert.asp?id=12357
Luuuthman Ny medlem 2007-12-06 Andreas Håtveit Jacka? #6 shit är det meningen att man ska åka skidor i den där??? tacka vet jag skalkläder i gore-tex.
Grilljanne Aktiv medlem 2007-12-06 Andreas Håtveit Jacka? #9 mm måste ju erkänna att den inte var så jävulskt snygg...
D Deleted member 65291 Guest 2007-12-07 Andreas Håtveit Jacka? #11 nä grabbar nu får ni nog ta o tänka om.. FF tog orden ur mun på mig...
pitor Ny medlem 2007-12-07 Andreas Håtveit Jacka? #14 Påfågeleffekt på den kanske Senast ändrad: 2007-12-07
o_Lundgren Ny medlem 2007-12-07 Andreas Håtveit Jacka? #15 100 spänn på att stenis finns med på den jackan! :P
Vurpollon Medlem 2007-12-07 Andreas Håtveit Jacka? #16 Jisses !!. Det var tamejfan den fulaste jacka jag sett. Kriminellt risig passform.
Skalander Medlem 2007-12-07 Andreas Håtveit Jacka? #17 OOPS! den såg inte precis ut som jag trodde :S
ErikWibaeus Medlem 2007-12-07 Andreas Håtveit Jacka? #18 shit, några e inte så open minded till nya prylar asså... tänk nytt e ett hett tips om ni söker sponsor =D
shit, några e inte så open minded till nya prylar asså... tänk nytt e ett hett tips om ni söker sponsor =D
EricNorrlander Ny medlem 2007-12-07 Andreas Håtveit Jacka? #19 Aspebo sa: fulare får man söka efter Klicka för att se resterande... Det finns tröjor för småbarn som ser ut som den. jag håller faktiskt med aspebo ;-)
Aspebo sa: fulare får man söka efter Klicka för att se resterande... Det finns tröjor för småbarn som ser ut som den. jag håller faktiskt med aspebo ;-)
Setermaan Ny medlem 2007-12-07 Andreas Håtveit Jacka? #20 Passformen va ju riktigt läskig, axlarna försvinner ju ner i de giganstiska öronmuffarna.
henning2 Aktiv medlem 2008-01-21 Andreas Håtveit Jacka? #24 simonthyrberg sa: mm måste ju erkänna att den inte var så jävulskt snygg... Klicka för att se resterande... Du är nog den ända jävuls dyrkaren här på fr så vi andra klarar oss bra. Och till alla som dissa, ni borde hissa denna jacka ! Den är riktigt snygg.
simonthyrberg sa: mm måste ju erkänna att den inte var så jävulskt snygg... Klicka för att se resterande... Du är nog den ända jävuls dyrkaren här på fr så vi andra klarar oss bra. Och till alla som dissa, ni borde hissa denna jacka ! Den är riktigt snygg.