Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ang. budget för resan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kongo_Lasse" data-source="post: 131176" data-attributes="member: 45498"><p>Jo, ni har säkert rätt!! Svårt lär det bli och mer pengar behövs med all säkerhet. Men jag undrar fortfarande vart smärt gränsen går, så jävla roligt e det ju inte att leva fattigt men rik har man ju aldrig vart! Satt på jobbet och räknade lite på skoj bara och kände för att kolla folket tror. </p><p>FannyD: Det e lite väl långt till sommaren och min erfarenhet av skidåkning i juni, juli och augusti e väl sädär! Riksgränsen går väl an men annars, nja!!</p><p></p><p>Tack i alla fall</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kongo_Lasse, post: 131176, member: 45498"] Jo, ni har säkert rätt!! Svårt lär det bli och mer pengar behövs med all säkerhet. Men jag undrar fortfarande vart smärt gränsen går, så jävla roligt e det ju inte att leva fattigt men rik har man ju aldrig vart! Satt på jobbet och räknade lite på skoj bara och kände för att kolla folket tror. FannyD: Det e lite väl långt till sommaren och min erfarenhet av skidåkning i juni, juli och augusti e väl sädär! Riksgränsen går väl an men annars, nja!! Tack i alla fall [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ang. budget för resan
Tillbaka
Topp