Ang k2 silencer!

hemlig

Medlem
Ang k2 silencer!
Hej; Har funderat på att köpa k2 silencer men jag vet inte riktig om de e skidan för just mig. Jag är 170 cm väger cirka 50 kg. Kör ung 60 % pist, 30% park och 10% offpist. Passar silencern bra till mig?
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp