Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ang. Längd & skidval
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 295115" data-attributes="member: 73781"><p>Jag hade garanterat gått på Gotama... nästa (07/08) års Gotama är dessutom sjukt snygg...</p><p></p><p>Seriöst så älskar jag mina Karma som allround skidor och tycker att dom bär bra trotts att dom är 185 och bara har en 87 midja och att jag väger 110... Dock så är jag sugen på att komplettera med en mer renodlad djupsnö skida (drömma går ju) och skulle jag göra det så skulle det bli Gotama utan tvivel...</p><p></p><p>Alltid varit svag för Völkl skidornas egenskaper men eftersom att det är Völkls gammla design team som nu jobbar på Nordica så är det ju mycke som är lika med skidorna...</p><p></p><p>En sak är säker jag skulle garanterat gå på 185 skidorna. Du har lyfft kraft så det blir över i 100+ midjor och jag skulle ivarjefall villja ha med mig lite smidighet. 193 börjar bli jäkla långt i skogen.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 295115, member: 73781"] Jag hade garanterat gått på Gotama... nästa (07/08) års Gotama är dessutom sjukt snygg... Seriöst så älskar jag mina Karma som allround skidor och tycker att dom bär bra trotts att dom är 185 och bara har en 87 midja och att jag väger 110... Dock så är jag sugen på att komplettera med en mer renodlad djupsnö skida (drömma går ju) och skulle jag göra det så skulle det bli Gotama utan tvivel... Alltid varit svag för Völkl skidornas egenskaper men eftersom att det är Völkls gammla design team som nu jobbar på Nordica så är det ju mycke som är lika med skidorna... En sak är säker jag skulle garanterat gå på 185 skidorna. Du har lyfft kraft så det blir över i 100+ midjor och jag skulle ivarjefall villja ha med mig lite smidighet. 193 börjar bli jäkla långt i skogen. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ang. Längd & skidval
Tillbaka
Topp