Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ang. mina alternativ för säsongande
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="abc1234" data-source="post: 1139352" data-attributes="member: 162783"><p>Hej!</p><p></p><p>Det är så att jag är sugen på att dra och säsonga då jag aldrig gjort det. Jag har en reseledarkurs hos STS Alpresor sedan tidigare (alltså den där 1-veckas anställnings-intervju kursen som man betalar för), men jag har även en bartenderutbildning. </p><p></p><p>Mina alternativ är alltså att åka till tex. St. Anton söka ett bartender-jobb på plats, alt. först söka ett reseledarjobb hos någon resebyrå, eller gå en skidinstruktörskurs och söka jobb som skidlärare (men det kommer jag som sagt att få betala en del pengar för).</p><p></p><p>Vilket alternativ tror ni kommer ge den bästa upplevelsen efter några veckor? (Att vara bartender och jobba i en intensiv miljö kan ju även bli tröttsamt efter ett tag..)</p><p></p><p>Någon med erfarenhet som skulle vilja ge sin input?</p><p></p><p>Tack!</p><p></p><p></p><p>Mvh,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="abc1234, post: 1139352, member: 162783"] Hej! Det är så att jag är sugen på att dra och säsonga då jag aldrig gjort det. Jag har en reseledarkurs hos STS Alpresor sedan tidigare (alltså den där 1-veckas anställnings-intervju kursen som man betalar för), men jag har även en bartenderutbildning. Mina alternativ är alltså att åka till tex. St. Anton söka ett bartender-jobb på plats, alt. först söka ett reseledarjobb hos någon resebyrå, eller gå en skidinstruktörskurs och söka jobb som skidlärare (men det kommer jag som sagt att få betala en del pengar för). Vilket alternativ tror ni kommer ge den bästa upplevelsen efter några veckor? (Att vara bartender och jobba i en intensiv miljö kan ju även bli tröttsamt efter ett tag..) Någon med erfarenhet som skulle vilja ge sin input? Tack! Mvh, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ang. mina alternativ för säsongande
Tillbaka
Topp