Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ang. mina alternativ för säsongande
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="abc1234" data-source="post: 1139433" data-attributes="member: 162783"><p>Tack för din input,</p><p></p><p>Om man söker ett bartender jobb (vilket jag gissar är bäst att göra på plats), när är rätt tid att åka dit isåfall?</p><p></p><p>Men de som säsongat som reseledare etc, de är inte nöjda med den erfarenheten? Det jag tänker, man får ju ofta höra i "annonser" i alla fall, "att det var den bästa tiden i deras liv" etc, men det kanske är överskattat?</p><p></p><p>Saken är den att jag redan jobbat som bartender, och vore bara kul med någon "ny erfarenhet" så att säga.</p><p></p><p></p><p>Mvh,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="abc1234, post: 1139433, member: 162783"] Tack för din input, Om man söker ett bartender jobb (vilket jag gissar är bäst att göra på plats), när är rätt tid att åka dit isåfall? Men de som säsongat som reseledare etc, de är inte nöjda med den erfarenheten? Det jag tänker, man får ju ofta höra i "annonser" i alla fall, "att det var den bästa tiden i deras liv" etc, men det kanske är överskattat? Saken är den att jag redan jobbat som bartender, och vore bara kul med någon "ny erfarenhet" så att säga. Mvh, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ang. mina alternativ för säsongande
Tillbaka
Topp