Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Angående Shemshak, "IRAN"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="soetiranie" data-source="post: 261125" data-attributes="member: 71196"><p>Rikard_o jag var i dizin, kom hem i lördag den 13 januari. innan jag åkte till sverige snöade det 3 decimeter på 6 timmar i Tehran.</p><p></p><p>om man säger såhär, snön var UNDERBAR. värdret var UNDERBAR..</p><p></p><p>när jag var där fanns det cirka 250 poliser+ 300 civila.. det spelade ingen roll.. man kunde ändå åka fritt. fanns HUR många som helst som åkte omkring.. Finns pudersnö på kanterna av bergen, finns folk som träffas och går upp till toppen till ett berg övernattar och sedan åker offpist ner</p><p></p><p>värdet var katastrofalt bra! helt otroligt, solen sken så mycket att jag svettades.. körde utan jacka stortsätt hela tiden tills skuggan föll..</p><p></p><p>Tar cirka 30 minuter för en DUKTIG person att komma ner från Gholle med fullfart, dvs.. Störtlopp ner.. Vanligt tar cirka 1 timme och 15-20 minuter.</p><p></p><p></p><p>När jag var där träffade jag Massor med svenskor, vårt hotell fanns 3 svenskor, 2 familjer var våra grannar i hotellet. Norskar, folk sket i alperna för att åka i Iran.. </p><p></p><p>frågor så är det bara ställa till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="soetiranie, post: 261125, member: 71196"] Rikard_o jag var i dizin, kom hem i lördag den 13 januari. innan jag åkte till sverige snöade det 3 decimeter på 6 timmar i Tehran. om man säger såhär, snön var UNDERBAR. värdret var UNDERBAR.. när jag var där fanns det cirka 250 poliser+ 300 civila.. det spelade ingen roll.. man kunde ändå åka fritt. fanns HUR många som helst som åkte omkring.. Finns pudersnö på kanterna av bergen, finns folk som träffas och går upp till toppen till ett berg övernattar och sedan åker offpist ner värdet var katastrofalt bra! helt otroligt, solen sken så mycket att jag svettades.. körde utan jacka stortsätt hela tiden tills skuggan föll.. Tar cirka 30 minuter för en DUKTIG person att komma ner från Gholle med fullfart, dvs.. Störtlopp ner.. Vanligt tar cirka 1 timme och 15-20 minuter. När jag var där träffade jag Massor med svenskor, vårt hotell fanns 3 svenskor, 2 familjer var våra grannar i hotellet. Norskar, folk sket i alperna för att åka i Iran.. frågor så är det bara ställa till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Angående Shemshak, "IRAN"
Tillbaka
Topp