Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ångest, val av skida...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leafy" data-source="post: 1248619" data-attributes="member: 81942"><p>Som sagt...Rundan in på Alpingaraget idag slutade inte som jag tänkt mig alls men ändå lite pepp.</p><p></p><p>Tog en "nummerlapp" för bootfitting och snackade skidor med en kille där och pratade lite vad jag sökte och vad jag lallat rundor på förr. Han tog direkt tog fram QST 106, Enforcer 104 och Atris och presenterade dem som att QST var den stabila lite tråkiga modellen av de 3, Atrisen var den mjukare lekfullare skidan och Enforcern den goda medelvägen. Han var partisk iomed att han själv körde Atrisen men han kan även ha fått in mig på det spåret med.</p><p></p><p>Mjukare och roligare lekskida än mina gamla Dynastarlagg men stabila i pist och puder ändå som han uttryckte det.</p><p></p><p>Kön till bootfittingen var alldeles för långsam så jag traskade ut med mer tankar och mer pengar kvar på kontot än jag tänkt mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leafy, post: 1248619, member: 81942"] Som sagt...Rundan in på Alpingaraget idag slutade inte som jag tänkt mig alls men ändå lite pepp. Tog en "nummerlapp" för bootfitting och snackade skidor med en kille där och pratade lite vad jag sökte och vad jag lallat rundor på förr. Han tog direkt tog fram QST 106, Enforcer 104 och Atris och presenterade dem som att QST var den stabila lite tråkiga modellen av de 3, Atrisen var den mjukare lekfullare skidan och Enforcern den goda medelvägen. Han var partisk iomed att han själv körde Atrisen men han kan även ha fått in mig på det spåret med. Mjukare och roligare lekskida än mina gamla Dynastarlagg men stabila i pist och puder ändå som han uttryckte det. Kön till bootfittingen var alldeles för långsam så jag traskade ut med mer tankar och mer pengar kvar på kontot än jag tänkt mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ångest, val av skida...
Tillbaka
Topp