Laktostolerant
Medlem
Ännu en Hilfe tråd. Aka hjälp till en gammal som vill se ljuset igen
Halloj,
Om mig:
38år (ok 39snart).. Raceåkare på 90-talet (45-50 punkter nånstans). Åker gärna fort med skärande sväng oberoende underlag i pisten och i puder i skogen om tillfälle ges. Är ingen baklängesåkare eller parkråtta.
Åker på Atomic pistracer och Völkl Karma.
Någon vecka i svenska fjällen med fru, 4 och 6-åringen samt några långhelger i Norge med kompisar, då det förstås gärna blir off pist om underlaget tillåter.
Det är de senare resorna jag nu tänker kitta upp mig till. Tänker byta ut mina Karma mot något bredare.
Tänker mig något kring 100 under foten... Och vill gärna ha hjälp på förslag!
Vad tror ni om Ross Sin7? Finns till bra pris..
Tycker annars Line verkar kompetenta...
SFB? Bacon är ju gott...
Influence?
Pris är förstås en faktor då jag är gift och alla mina utgifter på skidor kommer att matchas av ointressanta utgifter av frun...????
Tacksam för era kommentarer
Om mig:
38år (ok 39snart).. Raceåkare på 90-talet (45-50 punkter nånstans). Åker gärna fort med skärande sväng oberoende underlag i pisten och i puder i skogen om tillfälle ges. Är ingen baklängesåkare eller parkråtta.
Åker på Atomic pistracer och Völkl Karma.
Någon vecka i svenska fjällen med fru, 4 och 6-åringen samt några långhelger i Norge med kompisar, då det förstås gärna blir off pist om underlaget tillåter.
Det är de senare resorna jag nu tänker kitta upp mig till. Tänker byta ut mina Karma mot något bredare.
Tänker mig något kring 100 under foten... Och vill gärna ha hjälp på förslag!
Vad tror ni om Ross Sin7? Finns till bra pris..
Tycker annars Line verkar kompetenta...
SFB? Bacon är ju gott...
Influence?
Pris är förstås en faktor då jag är gift och alla mina utgifter på skidor kommer att matchas av ointressanta utgifter av frun...????
Tacksam för era kommentarer