Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en ”köpa bräda fråga”. Åker just nu Custom 51 -96....:)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sailortrash" data-source="post: 1096041" data-attributes="member: 115785"><p>jorå</p><p></p><p>ser nice ut. Jag är iofs inte övertygad vad gäller de assymetriska brädorna. Ok på surfbrädor om du bara kör en vänstervåg t.ex, men knappast i skidbacken. </p><p></p><p>Fish är nog bra för puder, och kan säkert funka i pisten, men kanske känns lite sketchy när man kör swtch (vilket är nice om inte annat för att vila frambenet lite..)</p><p></p><p>Jag har även funderat på en boardercrossbräda. Verkar vara en bra kompromiss för mig, som kör 80% carving i pistat, hoppas lite (gärna högt men enkla tricks) och drar en och annan repa utanför pisten när det ligger bra med snö. </p><p></p><p>Eller en All mountain med lite fish, för ännu bättre puderåk. om det inte påverkar det övriga..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sailortrash, post: 1096041, member: 115785"] jorå ser nice ut. Jag är iofs inte övertygad vad gäller de assymetriska brädorna. Ok på surfbrädor om du bara kör en vänstervåg t.ex, men knappast i skidbacken. Fish är nog bra för puder, och kan säkert funka i pisten, men kanske känns lite sketchy när man kör swtch (vilket är nice om inte annat för att vila frambenet lite..) Jag har även funderat på en boardercrossbräda. Verkar vara en bra kompromiss för mig, som kör 80% carving i pistat, hoppas lite (gärna högt men enkla tricks) och drar en och annan repa utanför pisten när det ligger bra med snö. Eller en All mountain med lite fish, för ännu bättre puderåk. om det inte påverkar det övriga.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en ”köpa bräda fråga”. Åker just nu Custom 51 -96....:)
Tillbaka
Topp