Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en ”köpa bräda fråga”. Åker just nu Custom 51 -96....:)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sailortrash" data-source="post: 1096389" data-attributes="member: 115785"><p>Jag siktar på ett brädköp nästa år, och det kommer visserligen inte bli en specialbyggs bräda, men det kommer bli en mer nischad produktionsbräda för 80% pist, 5 % hopp och 5 % puder. De ska även gå att äka switch med en hel backe..</p><p></p><p> - direktionell för bättre carving och fart</p><p> - lite kortare, bredare med en stor carving radie. Vridstyv (för att kompensera för softboots)</p><p> - taper och fish för mindre tryck på bakfoten i lössnö</p><p> - dock lite coker i tailen, så man kan landa switch och köra lite switch</p><p></p><p>tror nog Jones Hover/ultracraft eller Nitro squash är vad jag letar efter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sailortrash, post: 1096389, member: 115785"] Jag siktar på ett brädköp nästa år, och det kommer visserligen inte bli en specialbyggs bräda, men det kommer bli en mer nischad produktionsbräda för 80% pist, 5 % hopp och 5 % puder. De ska även gå att äka switch med en hel backe.. - direktionell för bättre carving och fart - lite kortare, bredare med en stor carving radie. Vridstyv (för att kompensera för softboots) - taper och fish för mindre tryck på bakfoten i lössnö - dock lite coker i tailen, så man kan landa switch och köra lite switch tror nog Jones Hover/ultracraft eller Nitro squash är vad jag letar efter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en ”köpa bräda fråga”. Åker just nu Custom 51 -96....:)
Tillbaka
Topp