Anon Figment <-> Giro G10 mx

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Hejsan mina vänner!

Någon som vet om Anon Figment passar till Giro G10 mx?

Eller eftersom Giro G10 MX inte kommit så gör vi om frågan:
Är det någon som vet om Anon Figment passar till Giro nine.mx och andra giro modeller?
Eller blir det megaglapp och springor?

...men vad hjälpsamma alla var idag då. Jag vet inte hur de är men jag tror att de passar rätt bra till hjälm eftersom de är rätt raka där uppe. Jag har Smith Fuse och de ser nästan identiska ut med Anon brillorna och de passar bra med hjälm.

Jaha jaha, så Anon passar alltså svindåligt till Giro hjälmarna. Jag frågade inte om det är snyggt. Menade om formen på om brillorna passar till giro hjälmar. Alltså så det inte blir allt för mycket glapp och så.

Och hur vet ni att det är fult, har ni sett ett par scackrutiga anon figment till en mattvit giro g10 mx?

Hade det funnits schackrutiga soldier hade jag tagit det!

Sebbe, Pontus och n1 menar ni kanske att ni tycker brillorna är fula. Eller tycker ni dom är snygga utan hjälm?

Om ni tycker dom är fula utan hjälm också så fattar jag att ni inte tycker dom passar till hjälm..

Då får det vell bli ett Par Oakley Wisdom istället dåPUNKTPUNKTPUNKTPUNKT

Jag beställer från www.snowboardstore.nu se eller com

Men nu gör jag troligtvis inte det eftersom alla tycte att det skulle bli asfult..

passa dig för Wisdom ihop med Giro BD gick inte för mig då dem där stora plastgrejerna som resår bandet sitter fast i passade inte ihop med formen på hjälmen. blev A-frame som sitter gjutet.

anon figment är dom cleanaste gogglarna.
snyggast utan hjälm.
men ska det vara en hjälm till dom ska det vara hifi cleant.

Tillbaka
Topp