Anon Goggles

fridmar

Ny medlem
Anon Goggles
någon som har kunskap om dessa goggles. har aldrig hört talas om dom tidigare och är sugen på att beställa ett par. men vet ej vad e går för. slittåliga imma m.m.

Anon Goggles
Dottern har TJ Schillers Anon goggles (Figment) och de sitter superbra på henne, 5år, och de verkar hålla bra och linserna är bättre pris än t.ex. oakley.

Dessutom har Anon skiitcoola mönster.

/Jörgen

Anon Goggles
jag har anon figment checkerboard. sjukt snygga, sitter riktigt jävla bra på mitt ansikte,
optiken är inte att klaga på heller, vet inte vad jag har för lins,men den är nice iaf,
dock så repas de ganska lätt på insidan, men inget jag stör mig på.
fick ge 999 kr för mina,
har aldrig vart så nöjd med ett par goggles som med dom här.

Anon Goggles
jag har good experience av de.. har haft 7 par å alla funkat skito bra, synd att de inte supportar skidåkning längre!

Anon Goggles
simon_l sa:
Hur är skillnaden egentligen mellan realm och figment? Ska köpa någon av dom men kan inte bestämma mig..
förutom ramens skillnad asså så, är realm större.. du kan ju tänka dej a-frame å crowbar. typ sån skillnad

Anon Goggles
jag körde på anon figment den gångna säsongen. har aldrig upplevt imma i dom och dom sitter fin fint iaf på mitt ansikte. jag tycker även att de från estetiskt synpunkt är mycket attraktiva.

Anon Goggles
Jag har Anon Realm från -07, de e sjukt sköna och immar inte.. Spegelglaset är perfekt spegligt när andra tittar i det och sfärisk lins ger sjukt mkt bättre genomskådlighet utåt än "böjd.

Köp dem på en utländsk nätbutik! MYCKET billigare än i sverige!

Anon Goggles
Kenny_with_a_penny sa:
simon_l sa:
Kenny_with_a_penny sa:
jag har good experience av de.. har haft 7 par å alla funkat skito bra, synd att de inte supportar skidåkning längre!
Precis, hur fan kan man droppa TJ Schiller?
Dom har droppat alla skido åkare, ALLA
Att dom droppat skidåkarna beror nog på att det är burton som är det idag.
Men det är ju synd att man inte kan pusha båda sporterna framåt.

Anon Goggles
EricNorrlander sa:
Dottern har TJ Schillers Anon goggles (Figment) och de sitter superbra på henne, 5år, och de verkar hålla bra och linserna är bättre pris än t.ex. oakley.

/Jörgen
You know, sooner or later everybody (incl. TJ) will end up in Oakleys backpack.

Anon Goggles
EricNorrlander sa:

/Jörgen
Tj schillers är väl realm?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp