håller med^^ dom har skitsnygga mönster som t.ex. oakley inte har....EricNorrlander sa:Dessutom har Anon skiitcoola mönster.
/Jörgen
Precis, hur fan kan man droppa TJ Schiller?Kenny_with_a_penny sa:jag har good experience av de.. har haft 7 par å alla funkat skito bra, synd att de inte supportar skidåkning längre!
förutom ramens skillnad asså så, är realm större.. du kan ju tänka dej a-frame å crowbar. typ sån skillnadsimon_l sa:Hur är skillnaden egentligen mellan realm och figment? Ska köpa någon av dom men kan inte bestämma mig..
Dom har droppat alla skido åkare, ALLAsimon_l sa:Precis, hur fan kan man droppa TJ Schiller?Kenny_with_a_penny sa:jag har good experience av de.. har haft 7 par å alla funkat skito bra, synd att de inte supportar skidåkning längre!
här är den www.anonoptics.comSteding sa:va e anons hemsida?
Att dom droppat skidåkarna beror nog på att det är burton som är det idag.Kenny_with_a_penny sa:Dom har droppat alla skido åkare, ALLAsimon_l sa:Precis, hur fan kan man droppa TJ Schiller?Kenny_with_a_penny sa:jag har good experience av de.. har haft 7 par å alla funkat skito bra, synd att de inte supportar skidåkning längre!
You know, sooner or later everybody (incl. TJ) will end up in Oakleys backpack.EricNorrlander sa:Dottern har TJ Schillers Anon goggles (Figment) och de sitter superbra på henne, 5år, och de verkar hålla bra och linserna är bättre pris än t.ex. oakley.
Dessutom har Anon skiitcoola mönster.
/Jörgen
Tj schillers är väl realm?EricNorrlander sa:Dottern har TJ Schillers Anon goggles (Figment) och de sitter superbra på henne, 5år, och de verkar hålla bra och linserna är bättre pris än t.ex. oakley.
Dessutom har Anon skiitcoola mönster.
/Jörgen