Anslut dig till vårt kollektiv i Val Thorens 2017-2018!

idaho_per

Ny medlem
Hello!
Jag har en grym lägenhet för 8 personer i Val Thorens som funkar riktigt bra som kollektivboende.

Säsongen som gått bodde där 8 personer och i det stora hela funkade det väldigt bra. I år hyrs den dock endast ut till folk som vill hyra hela säsongen (november-maj), man kan alltså inte hyra endast en månad eller liknande. Vill man bara stanna 1-2 månader så går det ju fint, men hyran är ändå densamma.

Lägenheten ligger i byggnaden "Les 3 vallées" vilket är mitt i byn direkt på bargatan och med skidbacken alldeles utanför dörren. Restauranger, barer, skiduthyrning / slipning, matbutik och allt annat ligger i samma byggnad. Lägenheten är utrustad med platt-TV och tv-spel :)

Lägenheten består av följande:

· Sovrum 1 – 2x våningssängar (här sover 4 personer). I detta rum finns även en extra dusch :)

· Sovrum 2 – 1x våningssäng (här sover 2 personer)

· Sovrum 3 - 1x dubbelsäng (här sover 2 personer)

· Vardagsrum med kök – Här finns även en bäddsoffa för 2 personer, den kan man ha till gäster som kommer på besök.

Totalt finns det alltså plats för 8 personer (+2 gäster i vardagsrummet). Priset är endast 2200 euro / person. Är man två eller fyra som bokar så kan man även reservera ett av sovrummen redan nu.

Vardagsrummet kommer det alltså inte bo några säsongare, utan bäddsoffan i vardagsrummet används bara ibland till kompisar som kommer på besök (förutsatt att alla i lägenheten tycker det är ok).

Vid entrén finns det två stora skidskåp.

Sugen? Skicka ett PM till mig för mer info.

Bilder finns här:
https://goo.gl/photos/16ZBZn1mBXrR8AD77

Senast ändrad:
Snön har anlänt till Val Thorens :)

Det finns fortfarande platser kvar i lägenheten, ett dubbelrum samt en bädd i rummet med två våningssängar.

Skicka ett PM vid intresse, kommer bli en bra vinter
!

Tre platser kvar om någon är intresserad.

Fördelning just nu: 2 killar och 3 tjejer.

Hello!
Lyckades tappa bort lösenordet till mitt gamla inlogg så har inte kunnat svara på några PM senaste 2 veckorna.

Det finns 1 plats kvar i lägenheten, har precis dumpat en meter sön i VT och liftarna öppnar på lördag!

Häng på, skicka ett PM!!!

Snödjup

Tillbaka
Topp