Ansvar!

Sparky

Medlem
Ansvar!
Att driva, serva och underhålla en site som freeride.nu är ett ansvar
som förpliktigar. Det räcker inte att låta frispråkiga skidåkare i alla
åldrar husera fritt inom sitens domäner. Ett forum som det
freeride.nu vill vara kräver regelbunden uppdatering av t ex
inskickade bilder, nya artiklar etc. Visst inser jag mängden av jobb
som detta innebär och att det dessutom kanske sköts på fritiden
men vill freeride.nu vara det självklara valet för den svenska
skidåkaren så vågar jag påstå att uppdateringarna krävs. Beröm
ska freeride.nu åxå ha - forumet med skidorter, offpistrepor osv är
suveränt men insändare gör ingen site.

Ansvar!
Käre Sparky!

Jag kan hålla med dig till viss del. Visst är det kul med uppdateringar och annat nytt. Men saken är den att de flesta som huserar på denna site och som även bidrar med material förhoppningsvis är ute och rippar. Det är ju en skidåkarsite - eller hur? Då gäller det väl för f#n att åka så mycket som det bara går. På grund av detta är det nog lite magstarkt att begära uppdateringar i större omfattning än vad som nu sker. (Svårt att uppdater när det ligger virginsnow och väntar.) När snön har smält undan och knäna löst ut för sista gången kan vi börja snacka uppdateringar!

Ansvar!
Så sant som det är sagt. Kanske det dåliga samvetet kryper fram hos oss som är dagdrivare... Men det gäller väl att hålla insänt material på en viss nivå? Jag tycker att Johan spakar denna site med stort mod och expertis - det gäller att bestämt tacka nej till de som vill bidra med sina semesterbilder från klassresan till Töntdalen eller kanske framför allt till SchampoX. Bara som ett löst exempel.

Keep up the good work!

Ansvar!
Just nu läggs det gigantiska svängar och elvor utför Lunds opreparerade bergssidor. Hemma för tillfället för att återställa kropp och själ inför nya åkarresor. CSN ville absolut ha mig tillbaka för att se att jag lever. De skulle bara veta vad deras pengar går till! Men de får inte behålla mig så länge till! Nya expeditioner söderut planeras under småtimmarna... Verbier eller Engelberg låter som trevliga metropoler att besöka.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp