ekdahl Ny medlem 2006-10-29 äntligen.. #3 KaILe sa: men perfekt har 3 dm snö på gården:P hahah Klicka för att se resterande... det har vi inte här kan jag lova.
KaILe sa: men perfekt har 3 dm snö på gården:P hahah Klicka för att se resterande... det har vi inte här kan jag lova.
KaILe Ny medlem 2006-10-29 äntligen.. #6 hehe nää om det har börjat snöa ikväll så förstår jag att ni inte har 3 dm:P
ekdahl Ny medlem 2006-10-29 äntligen.. #7 här snöar det änn, så bilarna osv är täckta av snö nu. men inte marken riktigt
S simonl Guest 2006-10-29 äntligen.. #9 snöat i gävle:D jag har redaN ÅKT:D Senast ändrad: 2006-10-29
jonathan_chips Ny medlem 2006-10-29 äntligen.. #11 i stockholm är det strålande sol, inte ens något tecken på vinter förutom att det är kallt förstås. annars ser det ut som en vanlig jävla sommardag
i stockholm är det strålande sol, inte ens något tecken på vinter förutom att det är kallt förstås. annars ser det ut som en vanlig jävla sommardag
AIsaksson Medlem 2006-10-29 äntligen.. #12 tyvärr kom det bara ynka 2 cm typ =/ vill ha minst 50cm =)
ViktorIndahl Ny medlem 2006-10-29 äntligen.. #13 I Östersund är det väl ca 3-4dm ... så mkt är det på min gård iaf.
Petteurr Ny medlem 2006-10-29 äntligen.. #14 WilheIm sa: skojjade tidigare det snöar i gävle nu! Klicka för att se resterande... Vaaaaaa ?! Vart i Gävle har det snöat ?! jag har faen inte märkt nåt !
WilheIm sa: skojjade tidigare det snöar i gävle nu! Klicka för att se resterande... Vaaaaaa ?! Vart i Gävle har det snöat ?! jag har faen inte märkt nåt !