Kanske inte en vanlig..cLindstrom sa:Fy fan vad värdelöst, ni slösade 2 minuter av mitt liv. Grejerna ni gör kan ju en vanlig svensson göra.
vadå mer avancerat än de ser ut, min lillasyster kan göra allt de där.erik_lindhe sa:Kanske inte en vanlig..cLindstrom sa:Fy fan vad värdelöst, ni slösade 2 minuter av mitt liv. Grejerna ni gör kan ju en vanlig svensson göra.
Det här är mer avancerat än de ser ut!
nej nej, nejnejnej!skiiminator sa:ni slösar på folks liv ni slösade bort 2minuter o hela 7 sek av mitt liv!!!!
HAR DOM SPONS!!??!?!?!?!?!?!?!??"!?`#=W)("/%R/#torbjorn_ohlin sa:nej nej, nejnejnej!skiiminator sa:ni slösar på folks liv ni slösade bort 2minuter o hela 7 sek av mitt liv!!!!
du har fel, du har fel ...
harom spons btw?
äckelbarn, sluta whina.palo sa:vagan är de här?... jävla bögar
^hehe vilken sport?lil-L sa:men snälla, ni är så patetiska. ni skämmer ut er själva och sporten!
Ohhh.. PINGIS.Mange_Da_Man sa:^hehe vilken sport?lil-L sa:men snälla, ni är så patetiska. ni skämmer ut er själva och sporten!
Han kan inte de! Jag lovar... Jag såg honom en gång o han va lika dålig som du!Ryding sa:DET ROLIGA ÄR ATT NI ÄR SERIÖSA SNÄLLLAAA YEEEEEE 360 PÅ MARKEN ..... gör min 2 åriga lille bror
Nej du är inte bättre, du är sämst!dif_89 sa:MEN GE ER. min kompis visar hur et ska se ut jämfört med erat skämttill och med jag är bättre fast jag aldrig har gjort det.
du behöver inte jämt skryta med dina kompisardif_89 sa:MEN GE ER. min kompis visar hur et ska se ut jämfört med erat skämttill och med jag är bättre fast jag aldrig har gjort det.
haha helt sant,. tomas sluta skryta med dina kompisarRoof sa:du behöver inte jämt skryta med dina kompisardif_89 sa:MEN GE ER. min kompis visar hur et ska se ut jämfört med erat skämttill och med jag är bättre fast jag aldrig har gjort det.
Hmmm.. A nån här som skämmer ut sig iaf!Filleee sa:fyfan, ni skämmer ut freeride och er själva
killen som bara gled ner för gräset gjorde de ens ont ? lol säger jag bara!