Antonio Lindbäck nästa stora jibbstjärna?

"Ska bli skönt att få börja med något annat"

Står de i en ruta till höger under rubriken PLAY på SVT.se.
Klicka där.

freestyle, som han säger han ska satsa på, behöver ju inte vara jibbing?

edit.. ok hade fel.

Senast ändrad:
jaha .. ska bli kul o se hur de går , dom säger ju att för nåra år sen va han lovande inom skidåkning me ..

Senast ändrad:
Jag kan bara säga en sak... Antonio är rå på att jibba. Innan hans speedway karriär så var han riktigt bra på att hoppa, och senast jag träffade honom så satt det kvar i benen.

JimJim sa:
Jag kan bara säga en sak... Antonio är rå på att jibba. Innan hans speedway karriär så var han riktigt bra på att hoppa, och senast jag träffade honom så satt det kvar i benen.
Fan va najs =) värva in han i second hands?:P

Jag tror att de vore fett bra för sporten om de gär bra för antonio....sporten kommer då synas otroligt mycket mer i vardaglig tv...tror jag iaf:P

Exakt som bayo säger så var han med i Svenska Rossignol teamet samma åt som han slog igen som Speedway förare. Han tyckte att skidåkningen hade mycket gemensamt med speedwayen. Framför allt fartkontrollen och känslan förbättrade hans åkning.

//H

Jeeep sa:
FYFAN VA SMART ATT STARTA EN TRÅD OM DET HÄR!

Jag anser att det verkligen var dags att tala ut om det här. Jag är fullständigt lyrisk över pistoffs sätt att ta saken i egna händer, fulltständigt lyrisk!

OMG!
Kuul att du gillar det!

Jeeep sa:
FYFAN VA SMART ATT STARTA EN TRÅD OM DET HÄR!

Jag anser att det verkligen var dags att tala ut om det här. Jag är fullständigt lyrisk över pistoffs sätt att ta saken i egna händer, fulltständigt lyrisk!

OMG!
thx m8 för all creed:D

Min polare hade honom som privattränare för några år sedan i stöten. Hansa att han var helt sjuk på hoppa.

Gäller att han lägger av på såsen då.. Behöver nog ha kontroll på corpus om han ska in i eliten..

Vore nog jävligt bra för sporten om han lyckades, då kanske annat än puckelpist och Super G får synas i tv.

För övrigt va ju reportaget riktigt kul när de snackade om freestyle.....Blir aldrig bra med sånt i Sportspegeln

jag hade honom som prvat tränare i stöten och har åkt lite med honom efter det.och på dom relativt små hoppen som är i stöten så gör han riktigt sjuka grejer.

har också sätt han åka!!
sjukt duktig faktiskt...värkar fan inte ha mycket spärrar att övervinna iallafall :D

haha ja ska väl nämnas att han åkt fast för rattfylla två ggr senaste tre åren varav senaste gången nu i höstas me dryga 1.2 promille i blodet. Kände redan i somras att han ledsnat på sporten men det här kan nog vara spiken i kistan. först på senare tid han haft mod att gå ut å vistas bland folk efter att ha suttit inne å gömt sig mest innan (efter senaste gripandet å rubrikerna).

jag å kompisen skrattade senast igår åt att det var en sån randomfigur men då visste jag intet om hans skidåkarskillzz.. får la se hur han går vidare.....

Sportspegeln körde ett reportage med honom för en bra massa år sedan. Då var han säker.

Kul om han tar upp hoppandet på allvar igen

kinkan sa:
någon som vet hur det har gått för honom?
hmm han har ju börjat med speedwayen igen nu så.. han körde för vargarna i norrköping den här säsongen så jasg tror inte att det blev så mkt med den där "freestylen" som han snackade om..

Han brukar åka uppe i stöten på vintrarna hans föräldrar har stuga där uppe! Antonio har en helt egen stil det ser ut som om han inte har nån koll men han har sten koll på vad han gör o sätter feta tricks hela tiden!

Tillbaka
Topp