APO bindningar

APO bindningar
Jag har nyss köpt ett par :) Verkar riktigt bra men jag har ju bara kört PVC 1 gång med dom. Men dom sitter otroligt bra och är ultimata när man hinkar upp. Lätt att bara ta av hela brädan och gå upp.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp