Äger ett par, hon va ju söt i kassan och det va ett bra pris på dom, och så va hon ju söt i kassan... 3Lagers foamet är som på vilken dyrare som helst och hardcaset som följer med likaså. Inte för att jag nånsin i hela mitt liv skulle ta med mig ett bepansrat harcase men ändå...
Den lilla foam linern som håller isär dubbelglaset är lite fel limmat på vänstersidan så man får intrycket av att linsen inte sitter i ordentligt trots att det gör det. Passformen är väl mer "medelface" och synfältet helt ok ändå. Saknas gör det silikon klädda bandet dom flesta dyrare modeller idag har. Men hon va ju söt i kassan, sa jag det?