Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Aprè ski 2000
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 938" data-attributes="member: 10565"><p>Jag fattar att du tycker att det e kul att du har samma namn som låten.</p><p></p><p>Det är den mest söndertjatde låten jag vet. Den gick inte att undvika hur man än försökte.</p><p></p><p>Kan du förklara vad du menar med negerpop? Pop & klämkäck turistmusik är väl inte direkt min starka sida. Annars gillar jag det mesta. Metallica é jättebra. Jag har ett antal skivor av dom hemma i skivhyllan. Massive Attack är super. So Is Portishead mm.</p><p>Jag åker till Whistler om en vecka o det är vad jag menar med väst.</p><p>Fler frågor??</p><p>Kramizar Lina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 938, member: 10565"] Jag fattar att du tycker att det e kul att du har samma namn som låten. Det är den mest söndertjatde låten jag vet. Den gick inte att undvika hur man än försökte. Kan du förklara vad du menar med negerpop? Pop & klämkäck turistmusik är väl inte direkt min starka sida. Annars gillar jag det mesta. Metallica é jättebra. Jag har ett antal skivor av dom hemma i skivhyllan. Massive Attack är super. So Is Portishead mm. Jag åker till Whistler om en vecka o det är vad jag menar med väst. Fler frågor?? Kramizar Lina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Aprè ski 2000
Tillbaka
Topp