Aprè ski 2000

• Trådstartare Trådstartare Peck
  • Start datum Start datum
P

Peck

Guest
Aprè ski 2000
Nån som har Guldskivan "Aprè ski 2000"
och kan skriva ner några spår! Måste få lite nostalgi nu när säsongen börjar närma sig. Anton aus tirol och Drei weisse tauben finns!!! Så sköna!
Lite tjatiga kanske när dom skrålas hundra dar i sträck, nu är dock saknaden svår.

Aprè ski 2000
Anton aus tirol o annan ponter-music. Mena inte att du saknar det. Så skönt att slippa lyssna på sånt crap...Skönt att slippa Österrike o lyssna på bättre musik västerut istället.

Aprè ski 2000
Anton aus Tirol är grymmaste låten, i och för sig bara för att jag heter Anton men ändå!!! (St:Anton i Österrike är ju dessutom grymmaste stället!)

Västmusik sa du...
Hoppas fan du menar Metallica och annan hårdrock/metal, nått annat typ "negerpop" och technoblaj går ju för fan inte att lyssna en sekund på!!!

Aprè ski 2000
Jag fattar att du tycker att det e kul att du har samma namn som låten.

Det är den mest söndertjatde låten jag vet. Den gick inte att undvika hur man än försökte.

Kan du förklara vad du menar med negerpop? Pop & klämkäck turistmusik är väl inte direkt min starka sida. Annars gillar jag det mesta. Metallica é jättebra. Jag har ett antal skivor av dom hemma i skivhyllan. Massive Attack är super. So Is Portishead mm.
Jag åker till Whistler om en vecka o det är vad jag menar med väst.
Fler frågor??
Kramizar Lina

Aprè ski 2000
Skippa din skiva, prova schneeparty istället, en guldskiva som fanns för 99 schills på Nau unt frisch förra året i stanton, innehåller alla topp låtarna i tyroler popens värld som Anton, Wahnsin, männer sin scwine och Die kleine indiane. Även härliga obskyra covers finns det gått om på skivan.
Vill man gå mer på djupet bli en äkta konnensör och kännare rekomenderas Boxen med Dj Gerhards samlade verk. En tung avterski samling hämtad från Mooservirt, stället där det säljs mest öl i hela Österrike och där Herr Gerhard är garant för den bästa musiken i sin genre. Rekommenderar stark ett besök, inte minst för den konstfulla pissoarens skull. Alla besök sker dock på egen risk.

Aprè ski 2000

Skivan ringer fortfarande i mina öron., denna hemska musik. varje dag i fem månader sätter sina spår..fattar inte hur man kan lyssna på sådant skräp...

/Ola

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp