Aprilskämt gick snett =/

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
Aprilskämt gick snett =/
Ni skulle ju ha knuffat honom över kanten skrikandes "aprilo aprilo", för att riktigt inskärpa humorn i det lustiga med första april.

Aprilskämt gick snett =/
Det jag tycker är en intressant fråga är "Hur tänkte ni egentligen?"

För mig så är det roliga att lura mina vänner...

Aprilskämt gick snett =/
Jag "busringde" ganska ofta till 112 när jag var yngre., och nu när jag tänker tillbaks på det så var det ganska dumt. Men jag har också ursäkten att jag var 6 år, icke straffmyndig och ganska oförståndig & nyfiken, precis som man brukar vara när man är ett litet barn =). Och jag har även blivit så förståndig efter alla dessa år, att jag kan förstå morsans reaktioner när hon blev uppringd av växeln på sos efter mina små samtal med denna så hjälpsamma kvinna i växeln.. Man kan ju inte så gärna bli förbannad på ett litet barn, och som nån annan nämnde så är ju dessutom barnaga förbjudet här i sverige. Jag är helt säker på att konsekvenserna skulle ha kunnat bli helt andra om jag hade gjort samma sak nu, och sen hade det förmodligen vart ganska pinsamt också, för den delen....
Trololol....

Senast ändrad:
Aprilskämt gick snett =/
Hasse_Lindborg sa:
Sluta mata Felix nu!!
Varför skriver du själv i denna tråd om du förespråkar andra att inte göra det? :|

Motsatsförebilder som Felix visar upp med denna tråd är ju exakt likadant när du Hasse skriver sådär. Felix är ju hungrig det ser ju alla, och nödställda ska man hjälpa att bli mätta. :)

Senast ändrad:
Aprilskämt gick snett =/
cvirdenas sa:
Tomtefar sa:
Ace_DG sa:
Fiberteknologi sa:
FilleJ sa:
Jekub sa:
delta sa:
Mountain_Man sa:
NsP_snowfiend sa:
Jane6 sa:
Onlytelemark sa:
Perkal sa:
Vattendroppe sa:
I3ea sa:
OscarFS sa:
Jooeel sa:
floorfilla sa:
bollen sa:
Benner sa:
Flerkz-niggawithagun sa:
Gunnar_G sa:
D-Master sa:
snow_flake sa:
leol70 sa:
Hasse_Lindborg sa:
PNyberg sa:
Monis sa:
gubbfan sa:
erik832995 sa:
millgard sa:
Railson sa:
mangus sa:
lp91 sa:
intefanvetjag sa:
ooj sa:
patr sa:
:lol:

Aprilskämt gick snett =/
Haha aprilsillarna blev visst trollade.
fishing-boats.jpg

Aprilskämt gick snett =/
Kul att det var så många som inte fattade skämtet i dettainlägg. Hoppas verkligen att ni inte var seriösa i er svar. I så fall:

Aprilskämt gick snett =/
felix sa:
cvirdenas sa:
Tomtefar sa:
Ace_DG sa:
Fiberteknologi sa:
FilleJ sa:
Jekub sa:
delta sa:
Mountain_Man sa:
NsP_snowfiend sa:
Jane6 sa:
Onlytelemark sa:
Perkal sa:
Vattendroppe sa:
I3ea sa:
OscarFS sa:
Jooeel sa:
floorfilla sa:
bollen sa:
Benner sa:
Flerkz-niggawithagun sa:
Gunnar_G sa:
D-Master sa:
snow_flake sa:
leol70 sa:
Hasse_Lindborg sa:
PNyberg sa:
Monis sa:
gubbfan sa:
erik832995 sa:
millgard sa:
Railson sa:
mangus sa:
lp91 sa:
intefanvetjag sa:
ooj sa:
patr sa:
:lol:
Är ju dock en del namn på listan som fattat att det var ett skämt dock.... ink mig själv.

Aprilskämt gick snett =/
Jag tycker faktiskt det här var riktigt bra! Numera är det ju faktiskt OK att skämta om både judar, negrer och bögar ... och varför inte twista till det lite kring laviner? Gick jag på det då?

;-) /MM

Aprilskämt gick snett =/
Felix(...?)
En i raden av provokatörer på FR, egentligen borde vi vara vana
Nix, jag blev nu inte helt övertygad
Tänkte att så innihelvettejävladumma kan ju inte ens ett gäng postpubertala pojkslynglar vara
God lördag på er!
/A

Aprilskämt gick snett =/
PNyberg sa:
Är ju dock en del namn på listan som fattat att det var ett skämt dock.... ink mig själv.
Är du säker? ;)

Meningen var mer att tydligt föra fram att det var ett aprilskämt så man slipper få tänderna utslagna på afterskin... då hade det här aprilskämtet verkligen gått snett!

Senast redigerad av en moderator:

Snödjup

Tillbaka
Topp