Apropå min lanolin-tråd/tvätta ull - någon här som har tillgång till Electrolux Laundry Program Manager för att programmera tvättmaskiner?

la_grave

Aktiv medlem
Apropå min lanolin-tråd/tvätta ull - någon här som har tillgång till Electrolux Laundry Program Manager för att programmera tvättmaskiner?
Jag har en Electrolux W575H (och kanske en WH465) "storhushållstvättmaskin" som skulle behöva omprogrammering. Det sker med hjälp av Electrolux Laundry Program Manager - ett Windows-program - som inte säljs till privatpersoner. Se här

Någon som är i tvättmaskinsservicebranschen, fastighetsskötarbranschen eller liknande som har detta och skulle kunna hjälpa till med en snabb omprogrammering?

Prova att ställa frågan som OT i Happyride, cykelforumet. Många hjälpsamma där för teknikfrågor. Har provat själv med gott resultat.

Även på byggahus forum kan du ha tur att någon har programmet.

Tillbaka
Topp