Är det nån som behöver en till inneboende?

  • Trådstartare Trådstartare PerErikAndreasAxelsson
  • Start datum Start datum
P

PerErikAndreasAxelsson

Guest
Är det nån som behöver en till inneboende?
Hej är det någon i Alperna som behöver en till inneboende?
Jag är endsam och vill åka ner till vilken alpby med hyffsad park som helst.

Hör av er jag kommer på stört!
//Andreas
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp