P
PerErikAndreasAxelsson
Guest
Är det nån som behöver en till inneboende?
Hej är det någon i Alperna som behöver en till inneboende?
Jag är endsam och vill åka ner till vilken alpby med hyffsad park som helst.
Hör av er jag kommer på stört!
//Andreas
Jag är endsam och vill åka ner till vilken alpby med hyffsad park som helst.
Hör av er jag kommer på stört!
//Andreas