är det varmt med...?

är det varmt med...?
Jag tror att man kommer bli blöt om du ramlar :P, men asså bara om de är lite blött ute eller om du lyckas få in snö in under tröjan men om man har flera layers så är det inte alltid att den närmaste kroppen blir blöt :P

är det varmt med...?
de verkar ju vara som en helt vanlig tröjja, klart du får in snö om du ramlar :P jag brukar då få de då jag åker i ziphoodies!
men helt klart skön att ha om de är lite varmare å en skön,slaskig dag i backen ! :D

är det varmt med...?
Jag brukar köra i hoodie, det största problemet är att det blåser rakt igenom så du blir kall av vinden. Jag brukade ha en vindtät träningsoverall under. Men till i år köpte jag Nomis Toasty, batteridriven och vindtät så nu blir det åka i hoodie alltid så länge det inte regnar =)

Kolla mina annonser om du vill ha en och du inte måste ha DC-hoodie.

är det varmt med...?
mm, men är det nån som vet ngt annat som jag kan ha å växla med med min jacka. så jag får lite ombyte. gärna billigt oxå

är det varmt med...?
Har du aldrig haft en hoodie någon gång? Du vet väl vad en vanlig tröja är så borde du kunna lista ut resten själv.

är det varmt med...?
Har du aldrig haft en hoodie någon gång? Du vet väl vad en vanlig tröja är så borde du kunna lista ut resten själv.

är det varmt med...?
jävligt kallt redan vid 0-sträcket + att tröjan blir sjukt blöt (80% bomull) så fort du får snö på den. det är alltså ganska värdelöst att åka i en hood. köp en jacka istället!

är det varmt med...?
Annars kan du ju ha en ganska tajt jacka under och en Stor jävla hood ovanpåa, då blir de ju antagligen inte lika blöt och kall... Jag själv funderar på att ha en Jiberish västhood ovanpå min ganska tajta jacka i vinter ;) De kommmer bli najs... :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp