robertNorberg Ny medlem 2005-07-08 är dom lika dana????????????? #1 Tja undrar om det är någon skillnad på runda dirt ramar och kantiga dirt ramar? PS:tacksam för svar
H H-T Guest 2005-07-08 är dom lika dana????????????? #3 Dom runda är lite mer åt det runda hållet medans de kantiga är (tro det eller ej) lite mer kantiga. Jag kan ha fel..
Dom runda är lite mer åt det runda hållet medans de kantiga är (tro det eller ej) lite mer kantiga. Jag kan ha fel..
FF Aktiv medlem 2005-07-08 är dom lika dana????????????? #4 Vad jag förstår är det helt tvärtemot vad du påstår Fluffsurfarn. Jag vet det, för jag känner Jon Olsson! Jag träffa han i Åre!
Vad jag förstår är det helt tvärtemot vad du påstår Fluffsurfarn. Jag vet det, för jag känner Jon Olsson! Jag träffa han i Åre!
EliasR Ny medlem 2005-07-10 är dom lika dana????????????? #6 samma princip men de kantiga kan i vissa falla vara mer hållbara än de runda och själv tyckker jag de kantiga e grymmare.
samma princip men de kantiga kan i vissa falla vara mer hållbara än de runda och själv tyckker jag de kantiga e grymmare.