Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är lange xt3 140 styvare än atomic hawx ultra 130xtd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1324625" data-attributes="member: 164371"><p>Sulan är fortfarande Grip Walk så där gör inte techfästen något begränsande funktion. Även de andra pjäxor som nämn här har techfästen. Nu vet jag inte hur BOA förändrar pjäxan hos K2 men de med spännen had alldeles för tjocka och mjuka innerskor och därmed kändes inte att de kunde prestera något bra i denna pjäxkategori. Som sagt jag vet inte om deras utveckling, så det är värt å prova.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1324625, member: 164371"] Sulan är fortfarande Grip Walk så där gör inte techfästen något begränsande funktion. Även de andra pjäxor som nämn här har techfästen. Nu vet jag inte hur BOA förändrar pjäxan hos K2 men de med spännen had alldeles för tjocka och mjuka innerskor och därmed kändes inte att de kunde prestera något bra i denna pjäxkategori. Som sagt jag vet inte om deras utveckling, så det är värt å prova. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är lange xt3 140 styvare än atomic hawx ultra 130xtd?
Tillbaka
Topp