Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Är Peregrine 82 överkurs? Prisvärdare alternativ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ponts_" data-source="post: 1317494" data-attributes="member: 46684"><p>Tack för era tips, jag ska läsa på lite om modellerna och se om det går att komma fram till något. Eftersom det känns som en djungel är det bra med dessa tips att utgå från.</p><p></p><p>Jag inser att jag nog kan komma undan billigare än Peregrine 82. Ju mer jag läser så tror jag att de flesta skidor kommer duga åt mig när jag (i mina ögon) kör snabbt i brantare backar. Det jag behöver är något som är roligt när jag kör med familjen. För det är väl så det kommer se ut de närmsta åren, att det är med familjen de flesta åken kommer ske.</p><p></p><p>*Deacon 80 kom inte upp så mycket till salu (nytt), kanske för att det är en gammal modell nu. Men den kanske inte är rätt ändå när man åker långsamt med familjen?</p><p></p><p>*Fischer Ranger 96 lät ju fantastisk i recensionerna, men låter lite läskigt stort steg att ta, ska jag ändå inte ha lite mer åt pist-hållet...? Men de hade en Ranger 90 med såg jag. (här kan jag erkänna det kunde hjälpt om jag teståkt en all mountain någon gång, men det är ju ändå pist jag kommer åka 95%).</p><p></p><p>* [USER=144594]@fredw[/USER] Ska kolla dina olika tips. De hade en bra prisnivå. Är det något du skulle säga är mer favorit än någon annan? T.ex. mig som är tung.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ponts_, post: 1317494, member: 46684"] Tack för era tips, jag ska läsa på lite om modellerna och se om det går att komma fram till något. Eftersom det känns som en djungel är det bra med dessa tips att utgå från. Jag inser att jag nog kan komma undan billigare än Peregrine 82. Ju mer jag läser så tror jag att de flesta skidor kommer duga åt mig när jag (i mina ögon) kör snabbt i brantare backar. Det jag behöver är något som är roligt när jag kör med familjen. För det är väl så det kommer se ut de närmsta åren, att det är med familjen de flesta åken kommer ske. *Deacon 80 kom inte upp så mycket till salu (nytt), kanske för att det är en gammal modell nu. Men den kanske inte är rätt ändå när man åker långsamt med familjen? *Fischer Ranger 96 lät ju fantastisk i recensionerna, men låter lite läskigt stort steg att ta, ska jag ändå inte ha lite mer åt pist-hållet...? Men de hade en Ranger 90 med såg jag. (här kan jag erkänna det kunde hjälpt om jag teståkt en all mountain någon gång, men det är ju ändå pist jag kommer åka 95%). * [USER=144594]@fredw[/USER] Ska kolla dina olika tips. De hade en bra prisnivå. Är det något du skulle säga är mer favorit än någon annan? T.ex. mig som är tung. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Är Peregrine 82 överkurs? Prisvärdare alternativ?
Tillbaka
Topp