Är så trött på detta

• Trådstartare Trådstartare rrens
  • Start datum Start datum
R

rrens

Guest
Är så trött på detta
Jag har börjat bli trött på en sak. Jag försöker sälja min edoggo 90 via freeride.se. Så nu hade jag tänkt att titta om någon hade velat lägga bud på den. Men då får man kommentaren "Men nu är det så att ingen vill köpa din jävla klänning så inte blir det bättre av att du startar en hel tråd om det! Hejdå."

Låt folk ha på sig vad dom vill. Jag har aldrig sagt till någon att det ser ut som att dom ska ut och dyka bara för att dom har mindre storlek på kläderna än jag.

Är så trött på detta
1. Har du startat en tråd om att du vill sälja tröjan är det ett uppenbart brott mot forumreglerna och då är det inte konstigt att den blir låst.

2. Det där om "låt alla ha på sig vad dom vill" har sagts ett antal gånger redan, jag börjar bli trött på att höra det, ingen kommer att ändra åsikt för att någon säger "låt alla ha på sig vad dom vill".

Sen måste jag bara få veta, vad ville du med den här tråden?

Är så trött på detta
Gudrunnator sa:
1. Har du startat en tråd om att du vill sälja tröjan är det ett uppenbart brott mot forumreglerna och då är det inte konstigt att den blir låst.

2. Det där om "låt alla ha på sig vad dom vill" har sagts ett antal gånger redan, jag börjar bli trött på att höra det, ingen kommer att ändra åsikt för att någon säger "låt alla ha på sig vad dom vill".

vad han ville med tråden gjorde du väll precis ganska klart för dig själv med hjälp av 2 punkter? eller?

Senast ändrad:
Är så trött på detta
YoutubeHasse sa:
Gudrunnator sa:

vad han ville med tråden gjorde du väll precis ganska klart för dig själv med hjälp av 2 punkter? eller?
Faktiskt så är jag tveksam, att han ville få folk att sluta ogilla hans stora kläder förstod jag, men tror du att han tror att han kan få folk att sluta skriva att stora tröjor är klänningar genom en tråd på ett internetforum? Vad finns det för diskussionsunderlag liksom?

Är så trött på detta
Gudrunnator sa:
YoutubeHasse sa:
Gudrunnator sa:

Faktiskt så är jag tveksam, att han ville få folk att sluta ogilla hans stora kläder förstod jag, men tror du att han tror att han kan få folk att sluta skriva att stora tröjor är klänningar genom en tråd på ett internetforum? Vad finns det för diskussionsunderlag liksom?
Spelar ju ingen roll om han lyckas eller ej, det är fortfarande det han ville få ut av tråden.

Är så trött på detta
Jag ser ingen konflikt i att säga att alla får ha på sig vad dom vill och att din tröja ser ut som en (ful)klänning.

Om nån säger att min bil är ful betyder ju inte att jag inte får köra den?

men edoggo/sjukt oversized är så fult så det sticker i ögonen på de flesta oavsett smak så du får ju räkna med reaktioner.

Är så trött på detta
det är en sak att det är baggy men inte när det sticker ner och över knäna. Då har det gått för långt.

Men det är ett fritt land. Dock så skulle jag inte köpa den själv och om ingen vill köpa den så vill ingen köpa den. Det är inte heller schyst att trycka ner på någon bara för att han säljer den. Det är ju så ballt att leka cool på inet samt att trycka ner folk. kom igen liksom

Är så trött på detta
Exakt !

Fan man får väll ha på sig vad fan man VILL !!!!!!!!!!

Fuck em h8ers !!!!!111 Fuck em h8ers !!!!!111 Fuck em h8ers !!!!!111

Är så trött på detta
balanselius sa:
Jag ser ingen konflikt i att säga att alla får ha på sig vad dom vill och att din tröja ser ut som en (ful)klänning.

men edoggo/sjukt oversized är så fult så det sticker i ögonen på de flesta oavsett smak så du får ju räkna med reaktioner.
Sjukt översizat är the grejj!! Typ layersz och såånt :))

Är så trött på detta
Sparf sa:
det är en sak att det är baggy men inte när det sticker ner och över knäna. Då har det gått för långt.

Men det är ett fritt land. Dock så skulle jag inte köpa den själv och om ingen vill köpa den så vill ingen köpa den. Det är inte heller schyst att trycka ner på någon bara för att han säljer den. Det är ju så ballt att leka cool på inet samt att trycka ner folk. kom igen liksom
Håller med. Jag menar jag har 90. Går inte längre än så.. 100 + är för långt enligt mig. Och sen det där med att leka tuff över internet är inte heller coolt.

Är så trött på detta
Kruxelidux_ninjamaster sa:
balanselius sa:

Sjukt översizat är the grejj!! Typ layersz och såånt :))
Hahaha =)

Tillbaka
Topp