Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetsvisum?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jockie" data-source="post: 533935" data-attributes="member: 94239"><p>Tjena,</p><p>Jag var i Whistler, Vancouver förra året och levde och arbetade under mitt Youth Mobility Program (Arbetsvisum som är giltigt under ett år, och som endast kan användas en gång i livet). Nu är jag lite sugen på att dra dit igen, men tyvärr tjänar man inga pengar på att glida runt på skidorna, så man måste ju jobba också. Men the tricky part är att då måste jag skaffa ett kanadensiskt arbetsvisum, som har visat sig inte vara av det lättaste slaget. Är det någon som har genomgått samma process? Tacksam för all hjälp jag kan få, börjar bli lite desperat!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jockie, post: 533935, member: 94239"] Tjena, Jag var i Whistler, Vancouver förra året och levde och arbetade under mitt Youth Mobility Program (Arbetsvisum som är giltigt under ett år, och som endast kan användas en gång i livet). Nu är jag lite sugen på att dra dit igen, men tyvärr tjänar man inga pengar på att glida runt på skidorna, så man måste ju jobba också. Men the tricky part är att då måste jag skaffa ett kanadensiskt arbetsvisum, som har visat sig inte vara av det lättaste slaget. Är det någon som har genomgått samma process? Tacksam för all hjälp jag kan få, börjar bli lite desperat! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Arbetsvisum?
Tillbaka
Topp