Åre, bäst i Europa

Reine

Aktiv medlem
Åre, bäst i Europa
Skulle inte ljuga om jag sa att åre har bäst snöläge i Europa just nu, Möjliga undantag för några svenska orter norrut.

Idag så var det den värsta puderhets jag har sett här hemma, kan ha något att göra med 40 cm nysnö som kom nere i byn i natt, och den metern som låg där snön vanligtvis blåser in!

det är grymt som sagt men lavinfarligt så åk inte ut utan lavinutrustningen på er!

Så för de som känner att vintern är ett minne blott, ta en tripp till Åre, Men ge fan i min snö!

Ser om man kan få upp några bilder från dagens åkning senare!

Edit:
Efter hotelser med knallpulverpistoler och andra gangstermetoder så är jag tvingen att ändra min historia närmare sanningen! Det finns ingen snö...
Bara David Kantermo, så kom inte hit av den anledningen, han är som en löp tik, och vi har inte så mycket penicillin så det räcker till alla när han har härjat färdigt.

Nu flyttar jag till hemlig hydda på berget där de inte kan finna mig, inte ens Per-Uno!
Friends on a powder day is the shit era snikna jävlar, jag har ju iaf vänner ;-)

Senast ändrad:
Åre, bäst i Europa
Dom sa på nått program att turismen till Svenska skidanläggningar tex. Åre kommer att öka pga. klimatförändringarna går mycket fortare nere i alperna, vilket betyder att dom får mindre snö och då vill fler åka till Sverige som har mer snö

Åre, bäst i Europa
låter som ett mysigt ställe att vara på en tråkig onsdag som denna mitt i januari... arbetslös...fattig... och uttråkad. kunde inte föräldrarna bo i åre. Vilket ställe å leacha boende på som arbetslös. ta de sista pengarna å köpa ett årskort å bara åka varje dag å åka tills dom sparkar ut en!

Åre, bäst i Europa
Wippeh sa:
låter som ett mysigt ställe att vara på en tråkig onsdag som denna mitt i januari... arbetslös...fattig... och uttråkad. kunde inte föräldrarna bo i åre. Vilket ställe å leacha boende på som arbetslös. ta de sista pengarna å köpa ett årskort å bara åka varje dag å åka tills dom sparkar ut en!
så sant som de va sakt...

åååh ja vill dit :D

Åre, bäst i Europa
JAAAAA de ägde sönder jag skolkade för å åka men de var fettt värt de!:D:D

Åre, bäst i Europa
Som sagt: Det var värdelöst. Värdelöst! Ingen idé att ni kommer hit. Platt, blött och bara bygelliftar. Såvida ni inte är piståkare med feta plånböcker vill säga, då är ni mer än välkomna.

Reine — vi kommer vara tvungna att ta ett snack med dig ;-)

Åre, bäst i Europa
Snick o snack.... man hittar den bästa åkningen på förberget i Björnen, så åk dit imorgon och njut av pudret, själv så ska jag harva pist i Åre.....

Åre, bäst i Europa
Reine sa:
Ser om man kan få upp några bilder från dagens åkning senare!
Bidde det några bilder eller? Jag vill ju egentligen inte se dem eftersom det är grymt deprimerande förhållanden i Alperna nu, men får jag inte åka puder vill jag åtminstone se några andra som gör det...

Åre, bäst i Europa
Och här regnar det fortfarande.. Jag vill till Åre nu!!!! Eller Röldal iofs..

Åre, bäst i Europa
Joye sa:
http://www.streamio.se/Play?projectId=1627

såg inte såå tråkigt ut Reine.
Jag sitter och gråter framför datorn. Jag tror inte jag någonsin har haft en sån snöabstinens som just nu.

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

Senast ändrad:
Åre, bäst i Europa
Av: robins Online | 2007-01-17 17:03 Citera

JAAAAA de ägde sönder jag skolkade för å åka men de var fettt värt de!:D:D

coolt.

Åre, bäst i Europa
Jag bet av ollonet efter att ha fått en direkt träff över näsvingen.
Var resten av själva penisen tog vägen vet jag inte.
Har du inga reserv delar?

Tillbaka
Topp