Åre, finns nåt att åak på nu?

smedberg

Ny medlem
Har vägarna förbi denna fredag och eftersom ingen backe verkar ha öppnat så tänkte jag höra om det finns nåt att leka på där, typ nå box eller räcke vid Rödkulleliftarna kanske?

Var senast i fredags och shreddade lite boxar i Rödkullen! Helt klart åkbart, ta med en spade för att fixa till kickarna lite bara!

Står redan uppsatt en del setups, sen är det ju bara att bygga till själv om du är missnöjd med hur det ser ut just nu :)

Peace /Seb

Jag kommer upp runt första december och kommer att antagligen bo på nya Lundsgården lr vad det heter.
Vet nån vad ett säsongsliftkort kostar?
Jag kommer helt själv och mitt mission e att lyckas bli permanent boende åre men hur e livt där uppe om man kommer upp själv e folk prat glada och sociala lr e dom folkskygga?

AtomicAxum sa:
Jag kommer upp runt första december och kommer att antagligen bo på nya Lundsgården lr vad det heter.
Vet nån vad ett säsongsliftkort kostar?
Jag kommer helt själv och mitt mission e att lyckas bli permanent boende åre men hur e livt där uppe om man kommer upp själv e folk prat glada och sociala lr e dom folkskygga?
Nu är ju du lite äldre än mig, men min allmäna uppfattning efter att ha bott här nu i några veckor är bara två tummar upp. Öppet och trevligt i stort sett vart man än kommer, på byn, krogen, jobbet, etc etc. Och då är det allt från 18-19 år till 55. Ett skönt exempel är väl då jag knatade till jobbet idag, var rätt jävla kallt så tänkte att man kunde lifta (bor i Björnen, ca 6 km att gå till jobbet), brukar ju vara död chans hemma men vafan. Ut med tummen, första bilen stannar. Kanske en tillfällighet men det bygger då på min goda bild av Åres befolkning.

Haha satan fick du en bill och stanna och plocka upp dig.
Jag har bott i sverige i över 22 åre jag har inte lyckats med det en endaste gång.
Nästan så att jag måste testa när jag kommer fram.
Ams ligger i järpen så jag kanske får lifta dit haha assså äntligen har jag börjat mitt äventyr mot paradiset.

Tack för liftkortspriserna

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp