Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre med familjen V.1 och 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1193234" data-attributes="member: 145369"><p>Jag kan fråga vår fd granne som bor mitt emellan VM8an och Tege. Dom har en stuga på tomten som dom hyr ut. Dom tog 2500:-/vecka förra vintern. Han satte in ett nytt IKEA kök i somras. Tajta veckor det där men man kan ju alltid fråga.</p><p>Trevligare människor att hyra av finns inte. Enda nackdelen med att vi flyttade in till byn är att vi inte har dom som grannar längre.</p><p>Och svar nej, jag har ingen vinning i det här. Jag vet ju vilket megahärj det var att få ihop skidåkningen när man bodde i södra Sverige. Lite lättare nu när man kan ta laggen på axeln och knata till backen. Jag ska fråga i morrn då jag ska dit ändå.</p><p>Fridens liljor!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1193234, member: 145369"] Jag kan fråga vår fd granne som bor mitt emellan VM8an och Tege. Dom har en stuga på tomten som dom hyr ut. Dom tog 2500:-/vecka förra vintern. Han satte in ett nytt IKEA kök i somras. Tajta veckor det där men man kan ju alltid fråga. Trevligare människor att hyra av finns inte. Enda nackdelen med att vi flyttade in till byn är att vi inte har dom som grannar längre. Och svar nej, jag har ingen vinning i det här. Jag vet ju vilket megahärj det var att få ihop skidåkningen när man bodde i södra Sverige. Lite lättare nu när man kan ta laggen på axeln och knata till backen. Jag ska fråga i morrn då jag ska dit ändå. Fridens liljor! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre med familjen V.1 och 2
Tillbaka
Topp