Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre! Några sköna tips för fart och fest!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vonOben" data-source="post: 13554" data-attributes="member: 16099"><p>Bäste Svahnc,</p><p>Synd att jag var i Åre förra helgen. Nu missar vi varandra. De hade varit kul att hänga ut med ditt gäng i nordens alpina centrum. Ni verkar ha koll på läget och det är enligt min erfarenhet en viktig egenskap när man besöker jämtlands eget Verbier. Lycka till med lössnön och ta en pastis för mig också. Akta så den inte blir för stark bara! </p><p> </p><p>Ett pikant litet tips: Skidatagrinden längst till vänster vid insläppet till Olympialiften är paj och ger grönt ljus även med gårdagens liftkort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vonOben, post: 13554, member: 16099"] Bäste Svahnc, Synd att jag var i Åre förra helgen. Nu missar vi varandra. De hade varit kul att hänga ut med ditt gäng i nordens alpina centrum. Ni verkar ha koll på läget och det är enligt min erfarenhet en viktig egenskap när man besöker jämtlands eget Verbier. Lycka till med lössnön och ta en pastis för mig också. Akta så den inte blir för stark bara! Ett pikant litet tips: Skidatagrinden längst till vänster vid insläppet till Olympialiften är paj och ger grönt ljus även med gårdagens liftkort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre! Några sköna tips för fart och fest!
Tillbaka
Topp