Åre! Några sköna tips för fart och fest!

rggerg

Ny medlem
Vi e´ ett par grabbar som drar T Åre för fart å fest och undrar vad som e skönast i denna lilla kommun? Finns d nå shyssta barer el.?

Människan skämtar antagligen inte eftersom hans första inloggning skedde i eftermiddags.

Åreresenären: allt du behöver veta finns i forumarkivet här på Freeride, min varmaste rekommendation är att läsa diskussionen på ämnet "Dippankort" http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=2606 där finner du alla svar och lite till.

Synd att ni missade Gay Days.

Hej Svahnc!

När du har läst alla inläggen avseende "Dippankort" kommer du att förstå min reaktion. Ämnet är så att säga redan behandlat...

;-)) / MM

Bäste Svahnc,
Synd att jag var i Åre förra helgen. Nu missar vi varandra. De hade varit kul att hänga ut med ditt gäng i nordens alpina centrum. Ni verkar ha koll på läget och det är enligt min erfarenhet en viktig egenskap när man besöker jämtlands eget Verbier. Lycka till med lössnön och ta en pastis för mig också. Akta så den inte blir för stark bara!

Ett pikant litet tips: Skidatagrinden längst till vänster vid insläppet till Olympialiften är paj och ger grönt ljus även med gårdagens liftkort.

Ja det finns en del bra och en del riktigt trist. wersens är näst bäst och w:2 är bäst.
dippan kan vara helt ok samma med bygget. En bra krog med billigast öl är brocken. Ölen där ligger på 43kr glaset.
Lycka till. Ett tips är att ta kebabmacka på natten innan ni går hem, lång kö men det är det värt.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp