Åre vs. Sälen

Åre vs. Sälen
asså vad menaru med sälen. Kläppen t ex ligger ju i sälen och de är jävulskt mkt fetare åkare och park där än i åre!

Åre vs. Sälen
jag säger som qwenner...sport was the shit! men men nu byggs det ju nytt överallt! men man hittar nog i nyn ändå! välj åre...klasar allt vad sälen har o erbjuda oftast!

Åre vs. Sälen
sälen lätt bra fest 8 dar i veckan grymma parker stort utbud på köttmarkanden jag där finns allt är som ett snölagt ibiza men tror bergen är högre på ibiza i och för sig men sälens snö tillgång är ju top of the line om man jämför med andra orter till exempel ibiza, åre etc etc.

Så är det party du vill ha och lite snö så är sälen the shit

Åre vs. Sälen
Men allvarligt.. Vad snackar ni som pratar för sälen om? Åre är det närmaste du kommer en alpby i sverige. Vilket betyder mkt fest, bra åkning och många säsongare. Boendet i Åre är nästan uteslutande kollektiv som du efterfrågade. Alltid förfest hos nån, sen e det ju bygget, dippan, sporthotellet eller varför inte countryclub om du vill prova på nåt annorlunda. Sen kommer det ju vara sjukt mkt fest under VM. Jag lägger min röst på Åre.

Åre vs. Sälen
du riskerar att bli mobbad om du är alltiallo i sälen...om det så klart inte är en skoterpatrulltjänst du har fått. då blir det ligga av! men, nee...ta det jobb som är bäst o skit i vart du hamnar

Åre vs. Sälen
måste säga Åre lätt! ja menar backarna har ju allt: branta backar, park, puder lite här och där, resturanger lite varstans på berget och en hel del liv nere i byn!

Åre vs. Sälen
SombreroSnow sa:
sälen lätt bra fest 8 dar i veckan grymma parker stort utbud på köttmarkanden jag där finns allt är som ett snölagt ibiza men tror bergen är högre på ibiza i och för sig men sälens snö tillgång är ju top of the line om man jämför med andra orter till exempel ibiza, åre etc etc.

Så är det party du vill ha och lite snö så är sälen the shit
Finns bara sju dagar på en vecka.........

Åre vs. Sälen
Kläppen äre rättså mycket fester mina föräldrar jobbade där så de är riktigt Nice
HC och Lindvallen är också riktigt grymma på fester
Så jag tycker säken

Åre vs. Sälen
Lollobing sa:
Kläppen äre rättså mycket fester mina föräldrar jobbade där så de är riktigt Nice
HC och Lindvallen är också riktigt grymma på fester
Så jag tycker säken
Menar du att du på riktigt att du skapar ett konto, för att sedan bumpa en över 7 år gammal tråd med det där inlägget?

Missade du att läsa reglerna när du skapade kontot? Har du ens festat i sälen och i åre eller är det dina föräldrar som har gjort det också?

Edit: Sen kan man trycka på redigera och ändra inläggen efteråt om man ser eventuella stavfel eller vill lägga till något. Välkommen till freeride.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp