Årets första bad

M4lin

Ny medlem
Årets första bad
första badet i år, galet nog (brukar vara i påsk nån gång)
iaf så hoppade vi från hoppträdet i rålis, någon annan som var där en vacker dag som denna?
när rev ni av årets första bad?

Senast ändrad:
Årets första bad
Det var nån gång i Januari

Senast redigerad av en moderator:
Årets första bad
vi köpte en yacuzi idag den skulle levereras på tisdag så då blir det bada av :)

Årets första bad
Första badet var en kappsejsing med segel båt typ för två veckor sedan...ganska gött, men efter åt frös jag som satan!

Årets första bad
mitt första bad va noh i slutet av maj någon gång men vet inte riktigt när

Årets första bad
TT-JONTHE sa:
mitt första bad va noh i slutet av maj någon gång men vet inte riktigt när
Det är slutet av maj nu, så om det var i slutet av maj du badade kan det inte ha varit så länge sen så du borde minnas..

Årets första bad
orka bada i sjö eller hav innan miten på juli, palla frysa kuken av sig.. i jacuzzin badas de dock flitigt, pool blir väll snart..

Årets första bad
om man inte räknar med isvak i feb så va de i ons när jag åkte vattenskidor! va dock med våt dräkt! :)

Årets första bad
brukar väl bada sisådär i mars nångång å då e man ungefär död när man kommer upp men i år så har jag inte ens badat i min pool som e 25 grader i :O!! , har blivit en badkruka =/

Årets första bad
badade förra helgen... sjuuukt kallt.. fast ändå inte :P men vi sprang upp och badade 40gradig tunna sedan så jag klarade mig :D men vilken shock de blev när man hoppade i :O skulle aldrig kunna bada i typ feb lr nått sånt... helt galna man lär ju ba bli en lite isbit som flyter omkring :S

Årets första bad
Första badet skedde i lördags, tid på dyngnet har jag ingen aning om, troligen på natten, kvällen nån gång....:P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp