Arga fjortisar

• Trådstartare Trådstartare BBQ
  • Start datum Start datum

BBQ

Ny medlem
Arga fjortisar
Har prcis last klart ett inlagg om en en flicka pa snw blades,
stackars brud, ja jag e val inte heller nagot storre fan av SB men va
fan sa som folk sagade henne tycker jag e jevligt illa.

Dess utom var dom flesta som svarade med "Eh...ja SB e sa javla
fjortis, dod at alla SB akare!" sjalva mellan 13 o 15, inte for att jag
sjalv e sa jevla gammal eller mogen men va fan....

De ar inte bara detta inlagg utan pa sistone har de varit massa
sadana.

Jevligt trist faktiskt, tyckte tidigare de va kul att logga in o lasa
forumet men just nu verkar de fan va mest skit.
Visst e de kul att de kommit lite yngre grabbar o brudar hit men ni
kan val fan forsoka halla er pa matttan?

Hoppas pa battre forum inlagg, o mer sno i Californien.
Peace

Arga fjortisar
Kan tyvärr inte annat än att hålla med. Kan man inte banna de som håller på med rent skitsnack.
Jag hänger mycket på sporthoj.com och de är inte sena med att kicka folk som inte kan acceptera andra.......kanske något för Freeride.nu?
Då kanske folk som bara snackar skit håller tyst.

///Mats

Arga fjortisar
Jaha..kan väl inte annat påstå än att det ligger nånting i det du skriver..
Om jag nu då skall uttrycka mej så.. Det handlar om ett ord som acceptera som så många tyvärr inte fattar el. kanske fattar men ej bryr sig.
Brädfantaster, jibbers, telemarkåkare..ja what ever i alla ålderskategorier som rör sig här, vi har ju alla olika erfarenheter, upplevelser o.s.v trots att vi delar ett gemensamt intresse, och det får man va beredd på. Visst e det så himla skönt att vi tycker olika, beteer oss olika o.s.v, men man kan ju faktiskt försöka anstränga sig lite ( inte alltför jobbigt )att inte använda sig av "fula" eller kränkande ord i onödan, trots att man håller på att spricka av vrede. Vissa njuuuuter ju helt enkelt av att provocera lite och därmed väcka debatt..men att skälla ner på en ung dam som bara ställer en fråga kring snowblades-bindningar är ju rent ut sagt löjligt patetiskt...

Sist men inte minst..låt flickan leva..så som vi andra också gör.. på ett el.annat sätt.
**gollumina***

Arga fjortisar
Håller helt och hållet med! Det är svin kass att dom bara trackar ner dom personerna som frågar om nåt helt normalt. Tänk vad tråkigt om du som känner dig skyldig nu när du läser detta skulle skriva nåt i forumet om hjälp med di telis binning eller vad som helst och så skulle du bara bli nertrackad. Jag tror nog inte att du skulle tycka det var så kul.

Arga fjortisar
eftersom han är i Californien så finns nog inte Å, Ä och Ö. jag åker inte snowblades, men jag håller med, det är ju nästan synd om henne...

Arga fjortisar
Fattar inte vart folk hittar alla skit inlägg vad läser ni för trådar igentligen det bästa e väl att bara skita i trådar som har om massa fjortis skit o göra. peace out dudes!

Arga fjortisar
Trådarna hittar vi på freeride.nu..
Din lösning på problemet är alltså att vända ryggen till det och ignorera det istället för att säga till?
I så fall tycker jag att du borde ta och tänka om..

Arga fjortisar
Så nu har jag tänkt om... o forfarande tycker jag att man ska ignorera dom o låta hålla på för sig själv med sina barnsligheter. Tycker synd om han som ska sitta o läsa alla inlägg o kicka dom som han anser e otrevliga. bättre att vi gör lite kolektivt arbete o bara ignorar. :)

Arga fjortisar
Bizz:
Vadå, R4ll3 har ju rätt! om alla dissar dem som sysslar med trakasserier så slutar de förmodligen. det är inte mycket annat att göra - förutom att kicka dem från freeride förstås :)
det är inte så lätt att ringa elevrådet och kalla på deras föräldrar, hehe :D

Arga fjortisar
Det stämmer...

Man blir jävligt otrevligt bemött för att man tex. ställer
en fråga...Man blir idiotförklarad och detta tror jag leder till att man kanske inte vågar fråga andra för att man inte vill bli totalmobbad av en del...

Och enligt mej var det inte så ful attityd när jag upptäckte den här sidan för ett år sen typ...

/one love

Tillbaka
Topp