Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Argentieré (cham) fr. 4 januari, 2 platser kvar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spollo" data-source="post: 127711" data-attributes="member: 37587"><p>Tja!</p><p></p><p>Tänkte ställa en fråga ut i tomma intet å hoppas på svar. Ni som är rutinerade bummers i chamonix området, hur mkt har ni betalat för erat boende per månad?</p><p></p><p>Jag och min kompis har sökt boende i chamonixdalen nu de senaste veckorna och hittade till slut ett boende för under 300e per månad/person plus deposition på 265e. Men nu står jag och min kompis med en studio i Argentiere med fyra sängplatser och behöver två personer till, gärna om ni är två polare som ska ner men även soloister är mkt välkommna! Vi har bokat den från den 4 januari till den 1 april. </p><p></p><p>Min resekamrat heter "isacson" här på freeride</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spollo, post: 127711, member: 37587"] Tja! Tänkte ställa en fråga ut i tomma intet å hoppas på svar. Ni som är rutinerade bummers i chamonix området, hur mkt har ni betalat för erat boende per månad? Jag och min kompis har sökt boende i chamonixdalen nu de senaste veckorna och hittade till slut ett boende för under 300e per månad/person plus deposition på 265e. Men nu står jag och min kompis med en studio i Argentiere med fyra sängplatser och behöver två personer till, gärna om ni är två polare som ska ner men även soloister är mkt välkommna! Vi har bokat den från den 4 januari till den 1 april. Min resekamrat heter "isacson" här på freeride [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Argentieré (cham) fr. 4 januari, 2 platser kvar!
Tillbaka
Topp