Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Om pengar inte är något problem skulle jag nog ta Armadan. För det sägs att de har fixat felen på skidan. De rekomenderas ju starkt på newschoolers.com. men det skiller ju nästan 2000 i pris.
åker o har åkt på fujative o ja kör bara pipe/jibb o ja tycker dem är helt överlägsna. har åkt skidor sen ja var tre år o dem här ä dem bästa ja har åkt på men ja har ju inte åkt på armada så ja vet inte om dem ä nå bättre eller inte men ja rekomenderar k2 fujative.