Armada elr ...

• Trådstartare Trådstartare sji
  • Start datum Start datum

sji

Ny medlem
Armada elr ...
Tja, ska köpa nya skidor och det ska va 100% parkskidor.Funderar på Armada Pipe Cleaner 08/09.Men har hört att dom ska va väldigt mjuka, och jag vill båda ha lekfulla skidor och skidor som pallar stora hopp.Sen hörde jag också att dom inte skulle vara nå bra att raila med ? Jag är 183 lång och väger nästan 70 kilo.
Är det nån som har nån erfarenhet utav dom skidorna så skriv bara !

Armada elr ...
hmm kan inte så jätte mycket om dom men mjuka e dom inte, race belag har dom. Kanterna vet jag itne hur dom e men har för mej att dom e smalare än dom andra, men vet inte så mke.. Vrf kör du inte dina trouble maker?

Armada elr ...
min erfaring med pipecleaner er at de er veldig gode på hopp, store og små. og også gode på rails. de kan føles litt tunge, så om du ikke er en "powerfull" skier bør du vel velge noe annet.

Armada elr ...
Pipe cleaner är en redig skida som verkligen tål stora hopp även fast de är en mjuk skida, rails har jag ingen vidare erfarenhet av. Men pipe cleaner'n är helt klart en riktigt bra skida. AR6 är annars en rekomendation då många har den & det är verkligen en Park skida som tål stryk

Tillbaka
Topp