Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erik_S" data-source="post: 498303" data-attributes="member: 30796"><p>Jo,</p><p>nu är det dags att skaffa ett par nya lagg, lite mer åt puder-hållet denna gången.</p><p>så nu har jag kommit över en riktigt schysst deal på JJ'n(185an) och är jävligt sugen på denna skidan då man har hört o läst mkt gott om den. Det enda jag som gör mig tveksam är att jag är 2 meter lång o väger runt 95-100 kg. Angående skidan annars så är jag säker på att skidan passar. Men det jag undrar över är om nån kan säga om skidan kommer kunna bära mig? måtten på laggen är för övrigt 126/115/133</p><p></p><p>tack på förhand!</p><p>/ Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erik_S, post: 498303, member: 30796"] Jo, nu är det dags att skaffa ett par nya lagg, lite mer åt puder-hållet denna gången. så nu har jag kommit över en riktigt schysst deal på JJ'n(185an) och är jävligt sugen på denna skidan då man har hört o läst mkt gott om den. Det enda jag som gör mig tveksam är att jag är 2 meter lång o väger runt 95-100 kg. Angående skidan annars så är jag säker på att skidan passar. Men det jag undrar över är om nån kan säga om skidan kommer kunna bära mig? måtten på laggen är för övrigt 126/115/133 tack på förhand! / Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Armada JJ
Tillbaka
Topp