[Artikel] Andreas Håtveit kung på Stadion

Grattis ! synn att inte Jon satte sinna landningar! de skulle vart nått ! sammy carlsson var ju lam och körde samma åk varje gång :/ >lame< . . wester va riktigt modig som körde på rejält !

Höjden på Andreas första hopp var heelt galen !! En värdig vinnare tycker jag men jag tyckte att Casabon var jäkligt grym han med !

Andreas Håtveit var lätt värd segern! Sjukt cleana dubbelcorks gjorde han! Syns däremot att i 8 av 10 åkare gjorde samma trick: Dubbel Cork...

Fett nice att casabon kom såpass bra till! hoppas han fortsätter så!.
Kan man se finalen någon stans?

fattar inte att jon testa 1260 dubbel cork men han borde få mer för det fösta hoppet

simon dumont var dålig i år

"2009-11-21 22:50 Av: Borgajibbarn
bra åkt till alla!!! fast vars var alla dom andra åkarna dom körde ju sjukt bra:P å dom borde ha kommit med i finalen som tex nick martini.... "

Intressant att du tycker att Nick Martini körde bra, med tanke på att han inte ens var där. Haha!

en stor eloge till jesper "jeppenator" riktigt skönt kommenterat. kul att höra en välkänd freerideprofils röst... ride on

varför är det inga som pratar om andreas poke han gör i sitt final hopp tror jag det är, den är ju förövrigt riktigt jävla fet när man kollar slowmo!

Tillbaka
Topp