Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Åre bäst i Sverige – igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berggrund" data-source="post: 1187572" data-attributes="member: 31089"><p>Det finns ju inte direkt någon konkurrens till Åre i Sverige. Skidåkning både ovanför och nedanför trädgränsen. Betydligt mycket mer fallhöjd än andra skidorter. Piståkning och offpiståkning. Restauranger i världsklass. Bra party om man vill ha det. Olika typer av boende. Aktiviteter för hela familjen.</p><p></p><p>Att t.ex. Hemmavan eller Riksgränsen skulle konkurrera faller genast på skidåkning vid dåligt väder och restaurang/barutbud (här får Serre stryka på foten också). Åre verkar ju dra på sig haters. Min egen teori är att det är personer som tillbringat påsklov och v.9... Jag säger inte att Åre är bäst på allt alltid, men det är den mest kompletta skidorten i Sverige med marginal.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berggrund, post: 1187572, member: 31089"] Det finns ju inte direkt någon konkurrens till Åre i Sverige. Skidåkning både ovanför och nedanför trädgränsen. Betydligt mycket mer fallhöjd än andra skidorter. Piståkning och offpiståkning. Restauranger i världsklass. Bra party om man vill ha det. Olika typer av boende. Aktiviteter för hela familjen. Att t.ex. Hemmavan eller Riksgränsen skulle konkurrera faller genast på skidåkning vid dåligt väder och restaurang/barutbud (här får Serre stryka på foten också). Åre verkar ju dra på sig haters. Min egen teori är att det är personer som tillbringat påsklov och v.9... Jag säger inte att Åre är bäst på allt alltid, men det är den mest kompletta skidorten i Sverige med marginal. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Åre bäst i Sverige – igen
Tillbaka
Topp